پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:53:40 - دوشنبه 4 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست پرسش و پاسخ سردار عزیزی با مسئولین اردوهای جهادی استان کرمان برگزار شد
نشست پرسش و پاسخ سردار عزیزی با مسئولین اردوهای جهادی برگزار شد

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ نشست پرسش و پاسخ سردار عزیزی با مسئولین اردوهای جهادی برگزار شد؛ در این جلسه ابتدا ناصر بهروز ضمن خیرمقدم به حضار گفت: در سال گذشته حدود ۱۰ هزار نفر-اردو داشتیم که رویکرد ما بیشتر آموزشی-فرهنگی در جنوب استان و مناطق محروم بود است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: در بحث اردوهای جهادی اولویت ما اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است و گروه های تخصصی کشاورزی، دامپزشکی و پزشکی به ارائه خدمات در مناطق جنوب می پردازد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی عنوان کرد: ما ۱۳۰ گروه جهادی فعال داریم که در همه دانشگاهها عضویت در اردوهای جهادی فرهنگ همه گیری شده است و در برخی دانشگاهها تعداد افراد ثبت نام کننده از ظرفیت پذیرش ما بالاتر است.

سپس حجت الله پاداش اظهار داشت: امروز دغدغه های مسئولین اردوهای جهادی را خواهیم شنید که در ستاد راهبری کارگشا باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: در تعطیلات نوروزی امسال ۵۰ گروه جهادی در استان کرمان فعالیت داشت که ۲۳ گروه مربوط به بسیج دانشجویی بود و بخشی از آن هم توسط بسیج سازندگی اعزام شده بودند.

بعد از اتمام صحبتهای سرهنگ پاداش، سرادار عزیزی سخنان خود را با تبریک اعیاد شعبانیه آغاز کرد و پیرامون مساله بصیرت به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از اتمام از دانشجویان جهادگر خواسته شد تا مشکلات خود را مطرح کنند و در انتها ابراهیم عزیزی پاسخگوی مشکلات آنها بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi