پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:01:12 - سه شنبه 26 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست علیرضا رزم حسینی با روسای دانشگاههای کرمان برگزار شد
نشست صمیمی علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با روسای دانشگاهها در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” نشست صمیمی استاندار کرمان با روسای دانشگاه‌های کرمان، با حضور دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه؛ دکتر نصرالله گرامی؛ مشاور عالی استاندار، دکتر محمدجوادفدائی؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه؛ سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ حجت الاسلام صباحی؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر ابراهیمی؛ مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از روسای دانشگاه­های استان و استادان دانشگاه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر، برگزار شد .

مراسم با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی شروع و پس از آن نماهنگی در مورد دانشگاه شهید باهنر پخش گردید.

دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، به خوش آمد گویی پرداخت و با توجه به سخنان امام راحل (ره) به تبیین اهمیت دانشگاه و دانشجویان گفت: دانشگاه شهید باهنر تقریبا ۱۶۰۰۰هزار دانشجو دارد که ۱۰۰۰نفر آنها در دکترای تخصصی و ۴۰۰۰هزار نفر در کارشناسی ارشد در ۳۰۰ گرایش متفاوت، تحصیل می‌کنند.
وی همچنین بیان کرد: وجود ۱۰۰ نفر استاد تمام و ۱۵۰ دانشیار، از توانمندی‌های دانشگاه شهیدباهنر است.
دکتر طاهر، افزود: دانشگاه شهیدباهنر همواره ارتباط منسجمی را با صنعت برقرار کرده است.
پس از سخنان رئیس دانشگاه شهید باهنر، نماهنگی در مورد توانمندی­های استان کرمان به نمایش گذاشته و ظرفیت های استان تشریح شد.

رزم حسینی؛ استاندار کرمان، به نشست مشترک بین دانشگاه و استانداری تاکید داشت و گفت: همواره بین هیأت دولت و دانشگاه‌ها باید رابطه دو سویه باشد و دانشگاهها همواره باید مطالبه‌گر باشند.
رزم حسینی با اشاره به پیوست فرهنگی، یکی از اهداف توسعه اقتصادی ترویج فرهنگ کار و تلاش توسط ائمه جمعه تاکید کرد.
وی بیان کرد: عدم شفافیت دولت‌ها با مردم، یکی از مشکلات جامعه ما دانست و همواره دولتمردان در مقابل افکار عمومی باید پاسخگو باشند.
نماینده هیأت دولت در کرمان، اجرای کارخانه پلاسمای خون را در استان کرمان، کار دشواری دانس، که زمینه اجرای آن در استان در حال اجرا است.
استاندارکرمان افزود: مطالبه گری مردم بسیار پایین است و همین امر باعث به وجود آمدن تبعیض در جامعه می شود و باید مطالبه گری استان را از مسیر عقلایی پیگیری کنیم.
وی باتوجه به حوادث اخیر در کشور خاطر نشان کرد: در استان کرمان هم اعتراضاتی برگزار شد اما با مدیریت عقلایی و گفتمان و بدون تنش مسأله را مدیریت کردیم.
رزم حسینی گفت: استان کرمان پیشگام است تا پاسخگوی مطالبات مردم با گفتمان باشد و نواقص موجود در کشور را به دلیل سوء مدیریت و سوء تدبیر دانست وی افزود، راهکارهایی به وزیر کشور ارائه شده است تا استان کرمان محلی برای بیان اعتراضات وجود داشته باشد.
استاندار در ادامه صحبت‌های خود خواست که از تمام ظرفیت دانشگاه‌های سراسر استان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نمایند.
وی شفافیت را عامل موفقیت دولت دانست و اظهار داشت که نباید دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان باشد و تأکید کرد، همواره فضای عقلانی در استان حکمفرما بوده است.

حجت الا سلام والمسلمین حمزه؛ سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید نمود که باید از تمامی ظرفیت دانشگاه برای توسعه استان استفاده شود و گفت با توجه به سخنان مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، باید روحیه جهادی و انقلابی در کشور تقویت گردد تا بتوان به نتایج مطلوب اقتصاد مقاومتی رسید.

در ادامه تعدادی از استادان و روسای دانشکده ­ها مشکلات را مطرح و با استاندار به بحث وتبادل نظر پرداختند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi