پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:07:32 - پنجشنبه 16 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مبادا تاریخ در موردمان بنویسد ایرانیان زیر لگدهای اقتصادی دشمن ازخواب بیدار شدند
می خواهم بگویم که حتی در لیبرال ترین کشورها ازنظر اقتصادی که مدعی اقتصاد و بازار آزاد هستند به هر بهانه ای از تولیدات ملی کشور خودشان حمایت میکنند.

 به گزارش “دانشجوآزاد” در یکی از سایت های آمریکایی که در مورد خرید کالاهای وطنی کار می کند مطلبی به نام “ده دلیل برای این که آمریکایی بخریم” منتشر شده بود. یکی از این دلایل “رعایت حقوق انسانی” بود و در ادامه ذکرکرده بود که در کشورهای دیگرحقوق انسانی کارگرها رعایت نمی شود پس آمریکایی بخرید! در این جا نمی خواهم این مسئله را مورد نقد قرار دهم که ادعای رعایت حقوق انسانها در آمریکا طنزی بیش نیست بلکه می خواهم بگویم که حتی در لیبرال ترین کشورها ازنظر اقتصادی که مدعی اقتصاد و بازار آزاد هستند به هر بهانه ای از تولیدات ملی کشور خودشان حمایت میکنند.
می خواهم از اهمیت تولید ملی حرف بزنم می خواهم بگویم بالاخره روزی این جنگ به پایان خواهدرسید و روسیاهی این زمستان بر روی روشنفکران اخته ای خواهد ماند که هیچگاه جز ما نمی توانیم حرفی نداشته اند. ادعای توسعه دارند امام تمام همت شان صنعت ترجمه است! تمام فکر و برنامه شان این است که نفت زیرپا را بفروشند و اجناس خارجی را وارد کنند! این جماعت تکنوکرات لیبرال همیشه بر توان ایرانی لبخند انکار زدند!
من فکر می کنم کسانی که امروز در تعالی اقتصاد و بهبود وضع اقتصادی مردم از تولیدات ملی حمایت نمی کنند و به اقتصاد وابسته ی نفتی کشور دامن می زنند برای این که در تاریخ فرزندانشان شرمسار نباشد بهترین راه این است که ازدواج نکنند تا فرزندی نداشته باشند که از والدین سالوس خود احساس شرمساری کنند.
حال روشنفکران اخته را که از شدت بزدلی به اختگی رسیده اند را کنار میگذارم و با مردم عزیز کشورم سخن می گویم مردمی که اهل حماسه اند مردمی که اهل آزادگی اند و تن به وابستگی های روزگار نداده و نمی دهند به مردم عزیزمان می گویم دراین سالهابرگ هایی مهم از این تاریخ کشورمان در حال ورق خوردن است و به هر حال تاریخ دو رو دارد یک روی تاریخ افتخار است و یک روی تاریخ شرمساری؛ مبادا تاریخ در موردمان بنویسد ایرانیان زیر لگدهای اقتصادی دشمن ازخواب بیدار شدند. همه با هم این پیج تاریخی رابا حمایت از تولید ایرانی پشت سر بگذاریم تا به قله ی رفیع پیشرفت و عدالت برسیم.
انشالله

پورزاده

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi