پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:54:21 - چهارشنبه 14 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدردانی دانشگاهیان استان کرمان از تعامل مسئولان وزارت علوم برای رفع نگرانی داوطلبان
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با توجه به بازگشت رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه و رفع دغدغه دانشجویان تاکید کردند که تعامل و همدلی سازنده مسئولان در راستای تحقق اهداف عالی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم یابد.

به گزارش “دانشجوآزاد” دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با توجه به بازگشت رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه و رفع دغدغه دانشجویان تاکید کردند که تعامل و همدلی سازنده مسئولان در راستای تحقق اهداف عالی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم یابد.

 

استادان، کارکنان و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از تدابیر و حمایت‌های دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و تعامل سازنده مسئولان وزارت علوم برای رفع نگرانی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کردند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

 

دانشگاه آزاد اسلامی یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است.

دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی که انقلاب فرهنگی رخ داده بود و دانشگاه‌ها در تعطیلی بودند با پیشنهاد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تایید و کمک مادی و معنوی امام راحل آغاز به کار کرد.

کمتر کسی باور داشت که این دانشگاه روزی بتواندبا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانشجو، ۴۰ درصد بار آموزش کشور را به دوش کشیده و با ۵ میلیون فارغ التحصیل، ۷۰ هزار هیأت علمی تمام وقت و میلیون‌ها مترمربع فضای آموزشی، بتواند به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی تبدیل شده و منشاخدمات شایسته و شایانی برای مردم و فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با توسعه علم و تکنولوژی، سرمایه گذاری و اشتغال، شکستن انحصار دولتی، توسعه منطقه ای و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسعه حوزه ورزش و تربیت بدنی و سلامت جسم، امنیت ملی و قومی و توسعه عدالت در آموزش عالی ایران و عدم وابستگی به بودجه عمومی کشور، توجه و تاکید بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جغرافیای اقلیم‌های مختلف دستاوردهای بسیار مثبتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است.

ما دانشگاهیان استان کرمان به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ازتدابیر و حمایت‌های رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وتعامل سازنده مسئولان وزارت علوم برای رفع نگرانی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرده وامیدواریم این تعامل و همدلی سازنده در جهت تحقق اهداف عالی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم یابد.

 

بی شک این تعامل مثبت موجبات خوشحالی و آرامش خاطر استادان، کارکنان و مدیران و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کرده و با زنده کردن بارقه های امید در بین مشتاقان به این دانشگاه، انگیزه تلاش و کوشش برای رشد و بالندگی آن را در دل استادان وکارکنانش دوچندان کرده وتداوم فعالیت ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی را در اقصی نقاط کشوربه همراه دارد.

توفیق روزافرون شما و سایر خدمتگذاران به نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

گفتنی است کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز گذشته ۱۱ تیر جلسه‌ای مشترک با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان ایشان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان دانشگاه و اعضای کمیسیون تشکیل و مقرر شد رشته محل‌های مقطع کارشناسی‌ارشد مورد بحث دانشگاه آزاد اسلامی کما فی سابق در واحدهای دانشگاهی دایر و داوطلبان بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام دانشگاه به نشانیwww.azmoon.org ، تا ۱۷۷ تیر رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi