پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:54:45 - شنبه 4 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی:
قدرت خود را از ایستادگی به دست آورده ایم/جوانان ما با پیشانی بند جهاد دشمن را از جغرافیای سیاسی فراری خواهند داد
جانشین فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی گفت :مشکلات اقتصادی را با هدایت مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت های دورنی پاسخ خواهیم داد و به دشمن نشان خواهیم داد که قدرت خود را از دورن ایستادگی به دست آورده ایم .

به گزارش “دانشجوآزاد“؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گردهمایی رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت زیباترین گوهر فضائل هستی و بهترین عطیه الهی بر پیامبر عظیم الشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تسلیت و تهنیت شهادت ۲۷ لاله سرخ بوستان شهادت پاسداران عزیزی که در حادثه اخیر سیستان و بلوچستان به شرف شهادت نائل آمدند گفت:خدای متعال را سپاس گذارم به این بنده حقیر این افتخار و شرف را عنایت فرمود تا در جمع شما عزیزانی که بیرق دار جهاد و شهادت در سخت ترین لحظه های تاریخ اسلام و ایران بوده اید و سینه های ستبر خود را سپر بلا کردید و سینه خاکریزهای دشمن را شکافتید و از ناموس این ملت جوانمردانه دفاع کردید و رنج هجرت برای جهاد و اسارت برای آزادی ملت و جانبازی برای سرافرازی این امت را به جان خریدید.

مردان بزرگ لشکر۴۱ ثارالله هنرشان به اهتزاز در آرودن اسلام با فرماندهی حاج قاسم بود 
وی با اشاره به این که رزمندگان و آزادگان به تعبیر امام علی علیه السلام زینت ولایت و دژ مستحکم اسلام هستند، گفت: کسانی که برگزیده خدا بودند و خداوند ان ها را شایسته جهاد در راه خود قرار داد؛ مردان بزرگ لشکر ۴۱ ثارالله آن لشکر آسمانی با مردان بزرگش که به هر خطی می زدند می شکستند؛ هنرشان فراری دادن دشمن و تعقیب او و به اهتزاز در آوردن اسلام با فرماندهی دلاور رشید، نام آور مومن و سلحشور به نام سردار حاج قاسم سلیمانی بود که همانند ستاره ای بر آسمان افتخارات اسلام و ایران می درخشد .

سردار سلامی خاطر نشان کرد:خوشحالم که در دیار کریمان ، سرزمین عالمان بزرگ هستم؛ سرزمینی با تاریخ کهن در عرصه تمدن ایران و اسلام با مردمانی وفادار ،شجاع ،محب اهل بیت علیه السلام، ولایتمدار مجاهد و مومن است؛ امروز ما گرد هم آمده ایم تا از حماسه های جاودان شهیدانمان در این مجلس یاد کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد : هر ملتی برای یافتن هویت و شخصیت خود نیازمند یک منبع تولید هویت است؛ ریشه خود را شخصیت و منزلت خود را از منبعی دریافت می کند و همانگونه که عاشورا منبع هویت بخش مسلمانان و خصوصا شیعیان بود وبه آنها روح جاودانگی و شرف و جوانمردی و ایستادگی آموخت تا مسلمانان با الهام از روح عاشورا در مقابل ظالمان و ستمکاران بیایستند.
وی با بیان این که دفاع مقدس نازله ای از آن دریای بزرگ کرامت بود ؛تشریح کرد: مردانی که از آن واقعه عظیم الهام گرفته بودندو می خواستند آن واقعه های غم انگیز صدر اسلام را جبران کنند و نگذارند امامشان در مقابل جباران تاریخ تنها بماند؛شهادت فرهنگ پیروزی است و نسخه تسلیم ناپذیری ملت است و با شهادت هیچ ملتی تسلیم دشمن نمی شود.

استخوان های شهدا ستون های محکم حفظ امنیت و استقلال ملت است
سردار سلامی ادامه داد :طبق فرمایش امام (ره) هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد بنابراین وقتی ملتی بر این استوانه های عظیم تکیه می کند که استخوان هایشان ستون های محکم حفظ امنیت ،استقلال و منزلت یک ملت است پس هرگز شکست نمی خورد .

وی اظهار داشت: بنابراین هر چه ما امروز از استقلال، آزادی و آزادی به معنی دور بودن از تأثیر از اراده بیگانگان و کرامت ، بزرگی ، عزت ، امنیت ،آرامش ، شکوه و پیشرفت در این جامعه می بینیم حاصل شهادت شهیدان ما و جانبازی جانبازان ما و نبرد شرافت مندانه رزمندگان ما است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: این عزیزان نظام را از خطر فرو پاشی و انقلاب را از خطر سیطره دشمن نجات دادند و امنیت را برای همیشه تاریخ این سرزمین به ارمغان آوردند و بعد از دوران دفاع مقدس جنگ های بزرگی در سرزمین های اطراف ما اتفاق افتاد اما بار دیگر ایران آباد ، آزاد ،سربلند و مستقل باقی ماند و همچنان به عنوان مظهر قدرت جهان اسلام در مقابل همه قدرت ها همچون خورشید می درخشد.

فرهنگ شهادت هنر مقاومت ماست 
سردار سلامی افزود: ایستادگی، تسلیم نشدن، مقاوم بودن و مصمم بودن در دفاع از هدف ها و آرزو ها و ارزش ها و مکتب و عزت و شرافت این ملت است و این ها عناصری هستند که ایران به واسطه آن ها در جهان شناخته می شود ؛امروز جمع شده ایم تا از مولدان فرهنگ شهادت یاد کنیم آنان که باعث شدند، رهبران بزرگ انقلاب ما شجاعانه و شرافت مندانه بیاستند و شجاعت طراحی عملیات های پیچیده را پیدا کنند.

وی با اشاره به این که ما با شهادت زنده ایم و شهادت رمز حیات ، جاودانگی و بقای ماست ؛ خاطر نشان کرد : فرهنگ شهادت هنر مقاومت ماست و بهترین ابزار است و امروزه اگر نسل جوان ما اگر فداکارتر از دوران جنگ در روح و جان جوانان ما نباشد کمتر از آن نیست .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت : این هنر نمایی و شجاعت از جمله خصوصیتی است برای همه ملت ایران که باعث شد ما بمانیم و تجربه نشان داده است که فقط با مقاومت وایستادگی می توان دشمن را نا امید و بر او تسلط یافت.

 پاسخ دشمن را باید در میدان جنگ داد/خانه دشمنان ما عنکبوتی است

سردار سلامی بیان کرد : پاسخ دشمن را باید در میدان جنگ داد و اگر در اثنی جنگ مقاومت را رها می کردیم و به مذاکره سیاسی روی می آوردیم مقاومت ناقص ما نمی توانست ما را در جنگ پیروز کند.

وی با بیان این که باید جنگ بر دشمن را در میدان خاتمه داد و آن گاه به سراغ میدان سیاست رفت ،توضیح داد : این یک تجربه دقیق ، عمیق و انکار نا پذیر است ؛دشمن هر گاه در ما اراده ببیند سست می شود و خانه دشمنان ما عنکبوتی است و این درس بزرگی است که شهدا به ما داده اند .

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : ما ملتی جنگ دیده هستیم و در میدان جنگ آزمون مقاومت داده ایم و ظرفیت های خود و دشمن را در جنگ شناخته ایم و طبق تجربه های میدانی می دانیم که دشمنان ما به زوال و ناتوانی در قدرت رسیده اند و ملت ایران در اوج اقتدار قرار دارد .

مذاکره ، سازش و تعامل ؛ بازی در میدان دشمن است

سردار سلامی اظهار داشت : تا پیروزی نهایی در برابر دشمن خواهیم ایستاد زیرا ما از چهل سال مقاومت در مقابل دشمنان درس گرفته ایم که با مقاومت زودتر ، سریع تر ، با هزینه کمتر و دستاوردهای بیشتر می توان به هدف های بزرگ رسید.

وی با بیان این که اگر می خواهید سیاست های دشمن را خنثی کنید و از مکر و حیله آنان در امان بمانید باید فقط در مقابل آنان ایستادگی کنیم ؛ توضیح داد : نصرت خدا بر مومنین نازل می شود و این سنت الهی است ؛ مذاکره ، سازش و تعامل ؛ بازی در میدان دشمن است و مقاومت وحدت بخش ، قدرت آفرین و سازش با دشمن وحدت شکن و سست کننده اراده است .

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت : مقاومت در برابر دشمن ما را به نتیجه می رساند اما در سازش مجبور به امتیاز دادن به دشمن هستیم ؛ ما جنگیده ایم تا فرهنگ و روح و ادبیات مقاومت رابیاموزیم.

قدرت خود را از  ایستادگی به دست آورده ایم/ مشکلات اقتصادی را با هدایت رهبری و تکیه بر ظرفیت های داخلی پاسخ خواهیم داد

سردار سلامی یادآور شد : مذاکره وسازش جز تحقیر و کوچک شدن در برابر قدرت های بزرگ هیچ ثمری ندارد و مقاومت عزت بخش است و همراهی با دشمن و قرار گرفتن در میدان چیزی شبیه معامله ای است که با ملت عربستان انجام شد .

وی گفت : در هر میدانی باید پاسخ دشمن را داد و همه جهانیان این را بدانند وقتی ما از شهادت سخن می گوییم به این معنا نیست که دشمن بر سر ما آتش ببارد و ما کشته می شویم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه بیان کرد : مشکلات اقتصادی را با هدایت مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت های دورنی پاسخ خواهیم داد و به دشمن نشان خواهیم داد که قدرت خود را از دورن ایستادگی به دست آورده ایم .

جوانان ما با پیشانی بند جهاد دشمن را از جغرافیای سیاسی فراری خواهند داد

سردار سلامی خاطر نشان کرد : امروزه دشمنان ما ناتوانند زیرا خواستار خاتمه نفود ما در منطقه هستند اما این ارزش های انقلاب و اسلام است که سبب غلبه ما بر دشمنان شده و اسلام را پیروز کرده است .

وی افزود : جوانان ما با پیشانی بند جهاد سیطره سیاسی دشمنان را محو و جهان اسلام را از مستکبری آزاد می کنند و سرانجام دشمن را از جغر افیای سیاسی فراری خواهند داد .

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ما از مشکلات و دشمنان عبور خواهیم کرد زیرا ملت ما قدرت خود را انبار کرده تا دشمنان را شکست دهد .

سردار سلامی در پایان عنوان داشت : تا زمانی که سخنان مقام معظم رهبری را پی می گیریم سعادتمند هستیم و مقاومت ما در برابر مشکلات اقتصادی به معنای سکون نیست بلکه به معنای پیشرفت قدرت ، ثروت و ایجاد شغل است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi