پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:57:32 - چهارشنبه 27 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت دانشجویی؛
طرح مباحث حاشیه ای از جانب مسئولین راه حل مشکلات مردم نیست
دولت و مسئولین بدانند که راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی موجود کشور اقدام جهادی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز است‌.

به گزارش “دانشجوآزاد“؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه ی انفجار نفتکش سانچی که حقیقتا قلب هر ایرانی را به در آورد از این حادثه ای که برای برادران ما در هزاران کیلومتر دورتر از کشور اتفاق افتاد و انشاءالله خداوند به خانواده های این عزیزان صبری عطا کند تا بتوانند این داغ را تحمل کنند و از مسئولین به جد میخواهیم تا علل این حادثه را پیدا کرده تا مرهمی باشد بر زخم خانواده ها.

حدود یک هفته از اغتشاشات می گذرد و خدا را شکر که فتنه ای را که دشمنان این کشور میخواستند از طریق اقتصاد علم کنند با همراهی و بصیرت نافذ مردم خنثی شد ولی اصل مطالبات و مشکلات اقتصادی هرگز فراموش نشده و مردم خواهان رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند.

چرا دولت محترم و مسئولین سعی در به حاشیه بردن این مطالبات با سخنانی مضحک و بی پایه و اساس علمی دارند؟ چرا به درد مردم و رنج مردم گوش نمیدهند و سخنانی از نقد حکومت امام زمان و غیره میزنند ما در کشور مراجع دینی و کارشناسان مذهبی داریم و به اینگونه سوالات و مباحث پاسخ می دهند چرا رئیس دولت همیشه دنبال حرف و حدیث است و به مطالبات به حق مردم پاسخ عملی نمی دهد؟ یا معاونین وزرایش با وقاحت و گستاخی زیاد مردمی را که سهام میگیرند را گدا میخواند و یا وزیر بهداشت پر حاشیه کم سوادش نسبت به مطالبه ی خانواده ی نوزاد کرمانی که با کوتاهی پرستار و پزشک دست کودک قطع میگردد را یک خطایی مثل خطای داوری در فوتبال میخواند به این جناب که باید گفت مگر جان انسان با مسابقه ی فوتبال قابل قیاس است که چنین حرف مضحکی را میزنید جناب وزیر بهداشت.

همچنین در جواب آن معاون وزیر باید گفت شما و امثال شما گدا هستید وگرنه به فرموده ی امام (ره) این مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و اگر اراده کنند؛ شما مسئولین بی کفایت را به زیر خواهند کشید. چرا دولتمردان و مسئولین ضعف خود را یا با دلایل خنده دار توجیه می کنند و یا سعی در به حاشیه بردن مطالبات دارند.

در چهارسال گذشته جناب جهانگیری گفتند که تمام مشکل بر دوش دولت قبل است که ماشین اقتصاد را در دره ای برده است حال بعد از چهارسال که دوباره روی کار آمدید شما چه کرده اید؟ عزیزان ما از آن روز میترسیم که شما همین ماشینی که در دره هست را پایین تر ببرید و خطری را برای کشور ایجاد کنید که دیگر فرصتی نماند عملی انجام شود، پس رئیس دولت و وزرایش به جای حاشیه سازی و سخنان و حرف های صد من یه غاز مشکل اصلی مردم که اقتصاد و معیشت و رفاه هست را حل کنند به عنوال مثال همین وضعیت اسفبار و بد در منطقه ی زلزله زده ی کوهبنان کرمان در این مسئله مگر دولت متولی امر نیست پس چرا منفعلانه برخورد میکند و سرش را مثل کبک زیر برف برده و مشکلات این منطقه را نمی بیند؟

دولت و مسئولین بدانند که  راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی موجود کشور اقدام جهادی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز است‌.  و این را بدانند که عدم اعتقاد مسئولین نظام وعدم فرهنگ سازی درست این مکتب از چالش های پیش روی اقتصاد مقاومتی است. و تا فرصت و زمان دارید به درد و رنج این ملت برسید و بترسید از ان زمان که طاقت این ملت  طاق شود.

 

میلاد عرب

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

این یادداشت دریافتی می باشد و لزوما منعکس کننده عقاید سایت دانشجو آزاد نیست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi