پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:34:19 - سه شنبه 22 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان:
شهدا سنگ نشان هستند تا ما راه هدایت را گم نکنیم
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان در مراسم اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور، شهدای ایران را سنگ نشانی برای جلوگیری از انحراف مسئولان دانست و توضیح داد: مناطق جنگی جنوب تکه‌ای از بهشت هستند و عظمت آنها کمتر از اماکن مقدسه دیگر نیست.

به گزارش “دانشجوآزاد” نخستین گروه از کاروان راهیان نور متشکل از دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برای بازدید از مناطق و یادمان های دفاع مقدس به کربلای ایران اعزام شدند.
اعزام نخستین گروه از دانشجویان واحد کرمان به کربلای ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در مراسم بدرقه این دانشجویان درباره اهمیت این سفر اظهار کرد: در این سفر علاوه بر آنکه با فرهنگ دفاع مقدس آشنا می‌شوید خواهید دید که نسل جوان ما در گذشته چه فداکاری‌هایی کرده‌اند.

دکتر حمدالله منظری توکلی حضور در مناطق جنگی دفاع مقدس را برای آشنایی با الگوها و اسطوره‌های ارزشی که جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند ضروری توصیف کرده و افزود: حضور در این مناطق پیوند ناگسستنی مابین نسل جوان و نسل انقلاب برقرار خواهد کرد و باید با خود عهد ببندید تا ارزش‌های آنها را حفظ و ثبت کنید و پس از بازگشت در ترویج آن کوشا باشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان جوان امروز را نیازمند شناسایی ارزشها دانست و ادامه داد: هرکدام از شما باید پس از بازگشت از این سفر معنوی سفیر هدایت برای تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملی در این دانشگاه باشید.

دبیر هیأت امنای استان کرمان جوانان را منبع معرفت پاک توصیف کرده و گفت:در راهیان نور از خدا بخواهید جامعه، دانشگاه و مسئولان به نور هدایت شوند.

شهدا سنگ نشان هستند تا ما راه هدایت را گم نکنیم

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرمان نیز در این مراسم شهدای ایران را سنگ نشانی برای جلوگیری از انحراف مسئولان دانست و توضیح داد: مناطق جنگی جنوب تکه‌ای از بهشت هستند و عظمت آنها کمتر از اماکن مقدسه دیگر نیست.

کمال جوانمرد با توجه به حوادث جنگ تحمیلی ادامه داد: سی کشور در طول سالهای جنگ بطور مستقیم با ایران جنگیدند اما برخلاف سلسله‌های قبلی که بخش‌های زیادی از ایران از سوی اجانب جدا شد، حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

وی عزت امروز ایران را مرهون رهبری امام خمینی (ره) و خون شهدا دانست و توضیح داد: ایران در ناامن‌ترین منطقه جهان، باثبات‌ترین کشور جهان است.

جوانمرد در پایان اقتدار فعلی ایران را در طول تاریخ بی سابقه خواند.

در پایان این مراسم دانشجویان از کنار قبور مطهر شهدا و با بدرقه مسئولان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi