پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:48:41 - پنجشنبه 9 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سواستفاده از هیجانات دانشجویان و دوقطبی سازی فضای دانشگاهها گناهی نابخشودنی است
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان مطرح کرد: سواستفاده از هیجانات دانشجویان و دوقطبی سازی فضای دانشگاهها گناهی نابخشودنی است.

سید محسن مرعشی درگفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با سردادن شعار رفع حصر از جانب عده ای گفت:  رفع حصر با توجه به سابقه تاریخی آن و نیز از آن مهمتر، اهمیت و بزرگی خیانت این خائنان به ملت و نظام که کشور را به وضعیتی بحرانی کشاندند در همه زمینه ها، نه تنها موضوعیت ندارد که آنهایی هم که به دنبال پیگیری این بحث هستند گناهشان کمتر از فتنه گران نخواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان افزود: اینکه از شور و هیجان یک عده جوان دانشجو سو استفاده شود کار پلیدی است که با ایجاد هیجان و شعارهایی که خود هم قبول ندارند به دنبال ایجاد فضایی دو قطبی در دانشگاه ها هستند یک گناه نا بخشودنی است،  چراکه فضای مقدس دانشگاه که یک فضای تربیتی علمی آموزشی هست را از هدف خود باز می دارند کما اینکه این چند سال اخیر متاسفانه شاهد آن هستیم.

وی اظهار داشت: ۹ دی یک آینه تمام عیار از بصیرت ملتی است که همواره با همه سختی ها با اطاعت از ولی فقیه زمانش آبرومند از بهبوهه مشکلات بوده و بحران ها را پشت سر گذاشته است.

مرعشی در پایان عنوان کرد: بزرگداشت این روز بزرگ خار چشمی است برای تمام منافقین و دشمنان قسم خورده که بدانند این مملکت امام زمان،  صاحب دارد و گوشش به دهان هر یاوه گویی نیست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi