پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:49:34 - جمعه 2 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛
روز قدس فریاد مظلومیت بی مرز است
بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:روز قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن یادمان فریاد مظلومیت بی‌مرز است.

به گزارش “دانشجوآزاد” همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز قدس است بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

« وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ کمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَی لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا. »

روز قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن یادمان فریاد مظلومیت بی‌مرز؛ و حماسه‌ای ماندگار از شجاعت و شهادتی عظیم از مرگی تاجرانه که نهادینه‌شده از معارف اسلام و فرزند خلف این تفکر؛ معمار کبیر انقلاب امام خمینی است که باروحیه استکبارستیزی خود و منویات به جاگذاشته از خود در میان مردمان این سرزمین اسلامی در حال درنوردیدن چهره استکبار منطقه به منطقه بوده و امان تنفس و آرامش را از این ظلم‌ستیزان عالم یعنی آمریکا و اسرائیل گرفته است؛ کشورهایی هم که امروز در حال همراهی با این جریان بیگانه هستند به‌زودی نیز آنان با مدعای خود در گریبان قدرت مسلمانان خفه خواهند شد.

روز قدس بازمی‌گردد که بار دیگر نمایشی از قدرت وتوان مسلمانان و نصرت الهی را به انظار مستکبران عالم در مبارزه با این منحوسان قرار دهد.

روز قدس می‌آید که به ما بگوید که چه خون‌های پاکی به خاطر زنده ماندن نماد اسلامیت مسلمانان یعنی فلسطین به خاطر دفاع از این عزت و کرامت درجای جای این جهان ریخته شده است.

روز قدس بااقتدار و عظمتی دیگر در میان مردمان ایران‌زمین و مسلمانان جهان ظاهر خواهد شد که از امروز لرزه را بر تن مستکبران و ظالمان انداخته است که فرزندان خلف نایب زمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) این سبزپوشان ایران اسلامی بار دیگر خفت و خواری این جبهه استکبار را در منطقه دیرالزور نشان دادند که برای خلاصی آنان هم لحظه‌ای اجازه و درنگ و سر برگرداندن هم به آنان نخواهد داد.

و پرتاب اقتدار این عظمت و ذوالفقار علی (ع) بر این مستکبران عالم در نزدیکی به قدس تنها یک معنا برای مستکبران معنا خواهد شد و آنکه حضور صدها تهرانی مقدم در نزدیکی آنان نشان از پایان نفس این مادر استکبار یعنی اسرائیل درآیندِ ای نزدیک خواهد داشت.

و بار دیگر این مردمان این کشور اسلامی برای یاری مظلومیت درجای جای این عالم دست بر نخواهند داشت و در کنار فرزندان خود یعنی سبز پوشان این سرزمین و اقتدار پرتاب عزتمندانه و حضور سرافرازانه آنان در مناطق اسلامی همگام با این سرافرازان اسلام ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و سیلی محکم و انقلابی را بر صورت استکبار خواهند زد و این مادر و فرزندان منحوس استکبار را از صفحه جهان پاک خواهند کرد.

و در پایان ما دانشجویان انقلابی اعلام خواهیم کرد تا آخرین لحظه در کنار مردمان این سرزمین برای دفاع از مظلومیت از هیچ‌چیز دریغ نکرده و با حضور خود در این راهپیمایی عظیم و همراهی تا پای جان با نیروهای انقلاب اسلامی خواهند ماند و اعلام می‌داریم تا پیروزی این جبهه اسلامی و شادی ناشی از پیروزی در چهره مسلمان جهان زمانی باقی نمانده است.

اندکی صبر فجر نزدیک است

بسیج دانشجویی استان کرمان

۲۴ رمضان الکریم ۱۴۳۸

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi