پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:09:00 - شنبه 21 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت 22 بهمن
دولت متولی اصلی اقتصاد و معیشت مردم و پاسخ گوی مطالبات به حق مردم باشند 
انقلابی با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و نزدیک به نیم قرن است که جمهوری اسلامی ایران در بزرگ ترین جدال تاریخی و کشمکش حق و باطل قرار گرفته است.

به گزارش “دانشجوآزاد” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

سپاس و درود بر خداوند منانی که توجه و عنایت خاصه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) ، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن ، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به همت جوانان برومند و دانشجویان عزیز شاهد پیشرفت های خیره کننده در عرصه های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، عمرانی، رسانه ای، هنری، بین المللی و غیره هستیم که باید با عزم و تلاش همگانی نسبت به حفظ و ارتقاء آن ها کوشش کنیم.

دولت متولی اصلی اقتصاد و معیشت مردم و پاسخ گوی مطالبات به حق مردم باشند 

از طرفی ملت عزیز ما با مشکلات و کمبودهائی روبرو هستند که سران سه قوه بویژه دولت که متولی اصلی اقتصاد و معیشت مردم است باید با تلاش مضاعف و جهادی این مشکلات را ارزیابی و چاره جوئی و درمان کنند و پاسخ گوی مطالبات به حق مردم باشند .

بی شک ادامه مسیر انقلاب اسلامی که زمینه ساز تحقق بزرگترین وعده الهی به پرچم داری حضرت مهدی (عج) است با اتکاء به قدرت لایزال مردم و توانائی ها و پیشرفت های موجود و اعتماد به نسل جدید، جوانان و دانشجویان فرهیخته، تحت هدایت های مقام معظم رهبری امام خامنه ای و تلاش بیشتر دست اندرکاران، ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران و با توکل به خداوند متعال به سرانجام خواهد رسید، ملت بزرگ ایران می دانند، انقلابی با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و نزدیک به نیم قرن است که جمهوری اسلامی ایران در بزرگ ترین جدال تاریخی و کشمکش حق و باطل قرار گرفته است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی و شیرینی ها، پیروزی و شکست ها، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هرزمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی، ظلم ستیزی و انقلابی گری ملت‌های مظلوم را دارد ، ضمن دعوت از آحاد مردم همراه و همدل و هم زبان با قاطبه ی ملت شریف ایران در راهپیمائی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شرکت می کنند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت ومبارزه با فقر و فساد و دشمنان انسانیت، اسلام و ایران را سرخواهیم داد. و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi