پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:50:23 - چهارشنبه 25 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صندوق رفاه خبر داد:
حل مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه ها/ ساخت ۲۰۰ خوابگاه جدید
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز ساخت ۲۰۰ خوابگاه دانشجویی برای جبران کمبود فضای دانشگاه‌ها با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید گفت: صندوق رفاه مشکل کمبود خوابگاه را در دانشگاه ها حل کرده است. هر دانشگاهی با کمبود فضای خوابگاهی روبرو بوده و به صندوق رفاه دانشجویان درخواست خود را ارائه کند، به آنها کمک می شود تا مکان های مناسبی را زیر نظر دانشگاه اجاره کنند و با مدیریت دانشگاه کارها انجام شود.

وی ادامه داد: از طرفی نیز با بحث بهبود و تعمیر و تجهیز خوابگاه روبرو هستیم. خوابگاه‌های  نیمه تمام در حال تکمیل است و با گشایشی که در برنامه ششم صورت گرفته ۲۰۰ خوابگاه دانشجویی با مشارکت بخش خصوصی درحال ساخت است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: هر دانشگاهی با مشکل کمبود خوابگاه روبرو باشد می توانیم کمک کرده و مشکل آنها را حل کنیم.

به گزارش مهر، تعداد زیادی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور قبل از زمان انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری، شرایط، ضوابط و تسهیلاتی را که دانشگاه ها ارائه می دهند اعلام می کنند تا دانشجویان با آگاهی از شرایط، دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

از مجموعه ۶۴ دانشگاه تحت پوشش وزارت علوم، ۵۲ دانشگاه اعلام کردند که در ارائه خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود با محدودیت مواجه بوده و یا اینکه با اولویت بندی، خوابگاه ارائه می دهند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi