پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:04:28 - دوشنبه 1 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تهیه ۱۵هزار نوشت افزار برای دانش آموزان محروم استان کرمان
حسینی بیان کرد:با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون تعداد ۱۵ هزار نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم خریداری شده است.

سیدحسام الدین حسینی رئیس مجمع جهادگران استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد: پویش ملی مشق احسان از سال ۹۷ با هدف تامین و توزیع بسته های کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم  و دور افتاده اجرا می شود.

حسینی بیان کرد: پویش مشق احسان که به همت گروه های خیریه و جهادی آغاز به فعالیت کرده است، تا کنون توانسته حمایت برخی از چهره های هنری، ورزشی و مذهبی را جذب کند.

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان با اشاره به اینکه خرید کالاهای ایرانی اولویت اصلی این پویش است تصریح کرد: صنوف و تولیدکنندگان مختلفی این کمپین را حمایت می کنند.

وی در خصوص فرآیند بسته بندی و توزیع این اقلام مطرح کرد: قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افراد نیاز مند را شناسایی می کنند و تمام اقلام جمع آوری شده در اختیار این گروه جهادی قرار می گیرد تا در اختیار جامعه ی هدف قرار بگیرد.

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان ۶۰ گروه جهادی فعالیت دارند خاطر نشان کرد:با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون تعداد ۱۵ هزار نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم خریداری شده است.

حسینی در پایان اظهار کرد: گروه های جهادی در حال توزیع اقلام تهیه شده در بین دانش آموزان مناطق محروم استان کرمان اعم از مناطق دور افتاده ی روستایی و حاشیه شهر کرمان هستند.

انتهای پیام/ی

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi