پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:25:18 - جمعه 11 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترویج مکتب سلیمانی اولویت اصلی فعالیت بسیج دانشجویی
دکتر رضا اسماعیلی کاخ مسئول بسیج ناحیه دانشجویی کرمان به منظوردیدار از مسئولین دفاتر این نهاد در شهرستان های سراسر استان بازدیدی یک هفته ایی را در دستور کار خود قرار داد .

به گزارش دانشجو آزاد؛ دکتر رضا اسماعیلی کاخ مسئول بسیج ناحیه دانشجویی کرمان به منظوردیدار از مسئولین دفاتر این نهاد در شهرستان های سراسر استان بازدیدی یک هفته ایی را در دستور کار خود قرار داد .

این بازدید ها به منظور هم افزایی مسئولین شهرستان ها با نهاد بسیج دانشجویی، امامین جمعه، فرمانداران و بخشداران هر منطقه در راستای رشد مطالبه گری قشر جوان و انقلابی دانشجو ، فراهم سازی امکانات برای پیشبرد اهداف علمی در راستای جهش علمی، اشاعه مکتب حاج قاسم سلیمانی و دیدار با دانشجویان فعال این عرصه از شهرستان کهنوج آغاز و به شهرستان زرند کرمان ختم نمود .

در این جلسات ضمن استقبال مسئولین هر شهرستان از این بازدید موجبات اشاعه روحیه مطالبه گری ، شکل گیری گروه های جهادی اعم از سازندگی و علمی فراهم و در دستور کار کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قرار گرفت، مهمترین درخواست های مسئولین دانشگاه ها و دفاتر دانشجویی راه اندازی اردوهای راهیان نور و بهشت مقاومت شهید سلیمانی در راستای ترویج مکتب مقاومت بود.

رضا اسماعیلی کاخ مسئول بسیج دانشجویی نیز بر کادر سازی و تاثیر گذاری آن بر جریان سازی انقلابی در دانشگاه ها و جامعه تاکید کرد که امامین جمعه همه شهرستان های استان کرمان نیز بر این مسائل نقطه نظر داشتند و مورد تایید آنها نیز قرار گرفت.

عکس های این بازدید را  در ادامه ببینید؛

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi