پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:47:22 - شنبه 18 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش تشکل های دانشجویی استان کرمان به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی؛
خوش خدمتی ترامپ به صهیونیستها برای نجات از نابودی
همزمان با سخنان اخیر ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه های جداگانه ای مواضع خود را اعلام کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” همزمان با سخنان اخیر ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه های جداگانه ای مواضع خود را اعلام کردند؛ متن بیانیه های به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا”

 

اینکه آن ها [دشمنان] ادعا می کنند می خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آن هاست. در مسئله ی فلسطین دست آنها بسته است و نمی توانند اهدافشان را پیش ببرند. پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

امروز جهان بیش از هر زمان دیگری شاهد ناکامی های پی درپی و ضعف روزافزون استکبار جهانیست.

سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا ، مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس و تغییر پایتخت رژیم غیرقانونی صهیونیستی ، حکایت از شکست های او در دو عرصه‌ی سیاست داخلی و خارجی دارد.

در داخل آمریکا ترامپ در آستانه ی استیضاحی زود هنگام است که برای رهایی از آن همانند دوران انتخابات به حمایت و نفوذ لابی صهیونیستی پارلمان آمریکا نیاز دارد و در خارج از مرزهای ایالات متحده و به ویژه منطقه ی غرب آسیا ، شکست های اخیر سیاستهای استکباری و مداخله جویانه اتحاد آمریکایی-صهیونیستی در کشورهای اسلامی و نابودی داعش (میراث سیاست خارجی اوباما) ، ترامپ را به فراری رو به جلو واداشته که بیش از هرچیز، تازه کاری و ناتوانی او را در عرصه ی سیاست نشان می دهد.

 

ایالات متحده درحال غرق شدن در گرداب سیاست هایی است که رؤسای جمهور پیشین آمریکا طراحی کردند و پس از خود به دست کسی سپردند که از پس اداره ی امور مملکت خود نیز برنمی آید چه رسد به مداخله در امور کشور های دیگر و تعیین سیاست های منطقه ای چون خاورمیانه. ترامپ برای نجات از این ورطه روی به خوش خدمتی به صهیونیست ها آورده غافل از اینکه برباد تکیه میکند.

 

علیرغم سیاست های آمریکایی -صهیونیستی که با پرورش داعش درمنطقه خواهان به فراموشی کشاندن مسئله‌ی فلسطین بود ، امروز با سخنان نابخردانه ی رییس جمهور آمریکا که حتی واکنش هم پیمانانش را نیز برانگیخت ، فلسطین و مظلومیت مردمش دوباره در صدر اخبار جهان قرار گرفت.

 

درمقابل این سردرگمی و ناتوانی دشمنان اسلام ، به فضل الهی امروز محور مقاومت و امت اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی برای مقابله با دشمنان است .

پیروزی های به دست آمده در جبهه ی مقاومت و نابودی داعش ، بیش از پیش حقانیت این سخن امام امت را که فرمودند: “اسراییل ۲۵سال آینده را نخواهد دید ” به مردم جهان ثابت کرد.

 

آمریکا و اسراییل و هم پیمانان منطقه ایشان بار دیگر بدانند دولتی جعلی و غاصب که خرابه های زندگی مردم مظلوم فلسطین را پله ای برای رسیدن به خواسته های شیطانی اش قرار داده، نه تنها در این منطقه بلکه در هیچ جای زمین حتی یک وجب خاک برای خود نخواهد داشت.

 

فلسطین پاره ی تن اسلام است و مسئله ی فلسطین همواره مسئله ی اول جهان اسلام بوده و هست و هرگونه اقدام شتاب زده و اشتباهی از سوی سران جبهه ی استکبار ، آتش خشم امت اسلامی را شعله ورتر خواهدکرد و گلوی این غده ی سرطانی را بیش از پیش در منطقه خواهد فشرد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ضمن دعوت از احاد ملت ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی ضد آمریکایی_صهیونیستی پس از نماز جمعه این هفته ، این اقدام آمریکایی -صهیونیستی را محکوم کرده و بار دیگر حمایت خود را از محور مقاومت و انتفاضه ی مردم فلسطین اعلام میدارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

 

بسم الله قاسم الجبارین

این بار هم استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار و جهانخوار چهره و ماهیت اصلی خود را با این تصمیم نابخردانه و جاهلانه ترامپ به نمایش گذاشت.حال که موج شادی و خوشحالی به دلیل پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه و وضوح دیده میشود و حکایت از شکست طرح فتنه استکبار در این منطقه است دزدان و چپاولگران طرحی دیگر را کلید زدند اما شیطان بزرگ با این تصمیم رئیس جمهور ابله و خودشیفته ضهیونیست به دنبال آن است که دنیای اسلام و مسلمانان را به نابودی بکشد که جا دارد همینجا تاریخ را به این شیطان بزرگ یادآور شویم که شبیه به کاری که ترامپ در مورد بیت المقدس انجام داد را در سال ۱۹۲۲ شورای جامعه ملل انجام داده بود و در آن زمان قیمومیت فلسطین به دولت انگلیس داده شد.

همچنین آنها رسما بیت المقدس را به عنوان مرکز قیومیت انگلیس بر فلسطین اعلام کردند.

اما در سال ۱۹۲۹ آتش درگیری بین مسلمان ها و یهودی ها شعله ور شد و سراسر فلسطین را در بر گرفت و نتیجه آن این شد که خود انگلیس مجبور شد اعلام کند دیوار براق باید در دست مسلمان ها بماند و این خیزش مسلمانان به عنوان (انقلاب براق) در تاریخ ثبت گردید.با بیداری مسلمانان باز هم آمریکا مجبور خواهد شد بیت المقدس را به مسلمانان پس دهد.

اگر مسلمان ها بخواهند، حتما می شود…

البته این امتحان و فرصتی بس بزرگ برای دنیای اسلام است که مسلمین با اتحاد و مقاومت و با توکل به خدای متعال دگربار مایه سربلندی و سرافرازی اسلام شوند.

امت اسلامی باید به بهترین شکل ممکن شعله این توطئه را خاموش و انشاالله این رژیم غاصب (اسرائیل) که روز به روز به پایان حیات خود نزدیک می شود را از روی زمین محو کند ….انشاالله

 

جامعه جوان و دانشجویان بسیجی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد همانند گذشته پیشتاز و ملت عزیز ایران را به دفاع و حمایت از مسئله مهم دنیای اسلام فرا میخواند و امید است روز به روز شاهد اتحاد مسلمین و آزادی خواهان جهان باشیم.

 

و السلام علی من اتبع الهدی

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبراباد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi