پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:21:43 - پنجشنبه 2 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درجشنواره رسانه ای ابوذر:
تحقق منویات رهبری در زمینه رسانه از اهداف جشنواره است
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: بنای ما در مجموعه کنگره شهدای استان تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری است که در عرصه های گوناگون از جمله رسانه است .

به گزارش “دانشجوآزاد” سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای رسانه و جشنواره ابوذر ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها )گفت: امیدواریم از برکات و فیوضات ابن بانوی گرامی بهره کافی را ببریم .

وی با بیان این که امیدواریم با بهره گیری از انوار نورانی شهدا بتوانیم تکالیف خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری به بهترین وجه انجام دهیم ؛ خاطر نشان کرد: جشنواره ابوذر و یادواره شهدای رسانه، کاری در راستای کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان است زیرا این شهدا نقش در کلیدی فضای مجازی و رسانه ای داشتند.
وی توضیح داد: بنای ما در مجموعه کنگره شهدای استان تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری است که در عرصه های گوناگون از جمله رسانه است .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: در این یادواره از محصولات فضای مجازی از جمله ساخت بازی های رایانه ای ،ساخت مستند شهدای شاخص توسط متخصصین ،اینفوگرافیک، یادواره ۱۵ شهید و جانباز رسانه ای دفاع مقدس که برخی روزنامه نگار، عکاس و از صدا و سیما هستند رونمایی می شود .
ابوحمزه ادامه داد : راه اندازی دبیرخانه و رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر که نه ماه پیش انجام شد و اکنون از۵۷۰ اثر در عرصه ها و قالب های مختلف از شمال و جنوب استان داوری صورت گرفته است و ۲۵ اثر برتر با سه مرحله داروی برگزیده شده اند .
وی با اشاره به دومین گردهمایی فعالین فضای مجازی اظهار داشت: فعالین فضای مجازی از نقاط مختلف استان در این یادواره حضور پیدا کرده اند که شامل ۵۰ گردان سایبری است که هر گردان از ۵۰ تا ۱۳۷ نفر تشکیل شده است و باید روی محتوی و اثر گذاری آنها اقدام شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi