پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:08:59 - یکشنبه 1 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کوهبنان را دریابیم؛
بی تدبیری و برف و سرما بلای جان زلزله زده ها
نهادها و سازمانهای مسئول فقط به صورت نمادین در منطقه حضور پیدا می کنند و بحث کمک رسانی به مردم زلزله زده بسیار ضعیف است به طوریکه اگر زلزله مردم کوهبنان را نکشد بی تدبیری مسئولین حتما آن ها خواهد کشت.

به گزارش “دانشجوآزاد” علی ایرانمنش در رابطه با اوضاع شهرستان کوهبنان بعد از زلزله گفت: بعد از زلزله ۵٫۲ ریشتر در شهرستان کوهبنان یک گروه ۳۰نفره برای کمک رسانی به منطقه اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهر ستان زرند افزود: حضوراین تیم جهادی در منطقه با آوردن وسایل مردم از زیر آوار و برداشتن آورها شروع شد.

وی اذعان کردن:علاوه بر این در این مدت حدود ۹هزار غذای گرم پخت و بین مردم زلزله زده و بی بضاعت پخش شد و ۲۰هزار غذا هم توسط آستان قدس رضوی در بین مردم توزیع شد.

ایرانمنش با اشاره به اینکه تمام مردم زلزله زده این منطقه به خوبی شناسایی شدند افزود:با شناسایی دقیق این افراد توزیع غذا و اقلام دیگر به صورت عادلانه بین افراد نیازمند صورت گرفت.

وی توضیح داد: نهادها و سازمانهای مسئول فقط به صورت نمادین در منطقه حضور پیدا می کنند و بحث کمک رسانی به مردم زلزله زده بسیار ضعیف است به طوریکه اگر زلزله مردم کوهبنان را نکشد بی تدبیری مسئولین حتما آن ها خواهد کشت.
ایرانمنش در پایان اذعان کرد:در حال حاضر مردم شهرستان کوهبنان با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می کنند و نیازمند کمک مسئولین و مردم هستند تا بتواند سرمای زمستان را بدون سرپناه پشت سر بگذارند.
 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi