پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:14:44 - پنجشنبه 29 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبرِ خوش رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بورسیه ها؛
بورسیه ها هر چه سریعتر شکوائیه خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کنند
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد:بورسیه هایی که فکر می کنند به آنها ظلم شده و به صورت خلاف قانون یا خلاف مقررات با آنها برخورد شده انها می توانند شکوائیه خود را هرچه سریعتر به دیوان ارائه کنند و مطمئن باشند دیوان با رعایت عدالت و قانون با آنها درکمترین زمان ممکن رسیدگی می کند.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با رسیدگی به پرونده بورسیه ها گفت:  روز گذشته نشست خوبی با ریاست محترم دیوان عدالت اداری داشتیم که در این نشست موارد مختلفی مطرح شد بویژه در خصوص بورسیه های وزارت علوم که برایشان در دو سه سال گذشته مشکلات ایجاد شده بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در خصوص بورسیه ها خیلی مفصل صریح و شفاف صحبت شد لازم است که تشکر کنیم از ریاست محترم دیوان عدالت اداری که نظر مساعدی داشتند برای رسیدگی عاجل به این مشکلات پیش آمده .

وی در خصوص تدابیر اندیشیده شده جهت رفع مشکلات بورسیه ها توضیح داد: مقرر شد که خود بورسیه ها مشکلاتشان را طبقه بندی کنند و هر کدام که مایلند به صورت خصوصی شکایت کنند و دیوان با سرعت مناسب و طی مراحل قانونی رسیدگی خواهد نمود.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: با این رویکرد مثبتی که من از ریاست محترم دیوان عدالت اداری دیدم به نظر حقیر حجت تمام است برای بورسیه هایی که فکر می کنند به آنها ظلم شده و به صورت خلاف قانون یا خلاف مقررات با آنها برخورد شده انها می توانند شکوائیه خود را هرچه سریعتر به دیوان ارائه کنند و مطمئن باشند دیوان با رعایت عدالت و قانون با آنها درکمترین زمان ممکن رسیدگی می کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi