پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:47:15 - شنبه 11 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه جیرفت برگزار می کند؛
اولین همایش بین ­المللی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی
رئیس دانشگاه جیرفت گفت: اولین همایش بین ­المللی و دومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی اسفند ماه سال ۹۵ در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” رئیس دانشگاه جیرفت گفت: اولین همایش بین ­المللی و دومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی اسفند ماه سال ۹۵ در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.

ناصر برومند افزود: این همایش بین المللی با همکاری دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این همایش اساتیدی از دانشگاه میلان ایتالیا به عنوان سخنرانان ویژه حضور پیدا خواهند کرد و به ارائه ی آخرین یافته های علمی خود در بخش های مختلف می پردازند.

برومند هدف از این همایش را ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و خارجی در زمینه کشاورزی، حفظ محیط زیست و تولید غذای سالم دانست.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار بالای منطقه جنوب کرمان در تولید محصولات کشاورزی بیان کرد: دست آورد و تولید علمی که نتیجه این همایش خواهد بود می تواند در راستای تولید ارگانیک محصولات کشاورزی برای کشاورزان مهم باشد.

رئیس دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: امروزه کشاورزان به دنبال تولیداتی هستند که بازارهای هدف را به سمت خود جلب کنند، لذا تولید با کیفیت و برگرفته از علم روز دنیا می تواند در این راستا آنها را کمک کند.

وی با اشاره به توجه منطقه به محیط زیست و امنیت غذایی تصریح کرد: یکی از مهمترین فعالیت های که می تواند آینده جامعه را تضمین کند توجه به محیط زیست و امنیت غذایی است که در منطقه جنوب کرمان کشاورزی با این دو مقوله رابطه مستقیم دارد لذا باید با تمام توان در این راستا گام برداریم.

برومند با اشاره به برگزاری همایش بین المللی دانشگاه جیرفت در این راستا گفت: باید با تولید علم و روش علمی راه های برون رفت از کشاورزی سنتی که باعث نابودی کشاورزی منطقه خواهد شد بیابیم.

گفتنی است اولین همایش بین ­المللی و دومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی ۱۰ اسفند سال جاری در دانشگاه جیرفت برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس conf.ujiroft.ir  مراجعه کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi