پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:41:51 - سه شنبه 31 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت:
انقلابی گری در دانشگاه ها بارزترین ماموریتی است که برعهده دانشجویان می باشد
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:بالاترین ماموریتی که بر عهده شما دانشجویان است بحث انقلابی گری در دانشگاه ها می باشد ، باید برای انقلاب و اسلام و صیانت از خون شهدا از بارزترین کارها استفاده کنید.

به گزارش “دانشجوآزاد”شب گذشته در اختتامیه طرح ولایت استان کرمان ناصر بهروز در جمع دانشجویان بسیجی گفت: با پایان این دوره مسئولیت ها شما دانشجویان سنگین تر شده و در این راهی که قدم برداشته اید باید تمام تلاش خود را انجام دهید تابه موفقیت برسید و گام های موثری را در راه انقلاب و اسلام بردارید.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:بالاترین ماموریتی که بر عهده شما دانشجویان است بحث انقلابی گری در دانشگاه ها می باشد ، باید برای انقلاب و اسلام و صیانت از خون شهدا از بارزترین کارها استفاده کنید.

وی اذعان کرد:اگر این انقلاب اسلامی خاص نبود ما دشمن نداشتیم و برای سرگونی آمریکا و صهیونیست ها همگانی تلاش نمی کردیم.بدانید که خیلی از کشور ها که  در آن ها انقلاب رخ داده است متاثر از انقلاب اسلامی است ،همان طورخداوند در دفاع مقدس از ما و کشور محافظت کرد   مطمعنا در مسیر های دیگر از انقلاب کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه شما دانشجویان طرح ولایت مسئولیت دوچندانی برگردن دارید افزود:اگر در این راه به  شما مسئولیت داده شد  قدم برای خدا وراه اسلام بردارید  و مطمعن باشید خداوند برای پیشرفت اسلام کمک می کند،در لحظاتی که فکر می کنید در راه انقلاب تنها هستید بدانید که خداوند همواره همراه شما است پس مسئولیت های که به شما واگذار می شود آن ها را بپذیرد و‌به خوبی آن ها را انجام دهید.

بهروز افزود: شما دانشجویان باید قدر امام و رهبری را بدانید و با هدایت گری های که رهبر اسلام ارائه می دهند در دانشگاه عمل ایجاد کنید و نگذارید امام در دانشگاه محجور باشد .

وی تشریح کرد:ایمان و تقوا می تواند در روند کار به شما کمک کند تا بتوانید بیش از پیش به پیشرفت انقلاب کمک کنید،و اگر شما دانشجویان از این دوره به بعد در دانشگاه  احساس مسئولیت دو چندانی کنید ما دیگر هیچ مشکلی نداریم تلاش خودتان را دوچندان کنید تا همه برترین کارها را در جبهه دانشجویان بسیجی ببینید.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان افزود: از دانشجویان هشتمین دوره طرح ولایت راضی هستم زیرا که همه با صبوری و کمک هم توانستیم  یک دوره خوبی را برگزار کنیم، و از همه افراد که  یاری دهنده ما در برگزاری این دوره بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi