پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:34:33 - دوشنبه 26 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز تبادلات آکادمیک دانشگاه هوهنهایم آلمان و دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان
برترین دانشگاه کشاورزی کشور آلمان نسبت به آغاز تبادلات آکادمیک با اساتید دانشگاه ولی عصر(عج) ابراز تمایل کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی مکاتبه دفتر روابط بین الملل دانشگاه ولی عصر با دانشگاه هوهنهایم (Hohenheim) واقع در شهر اشتوتگارت آلمان، دفتر امور بین الملل این دانشگاه به نیابت از مقام ریاست آن دانشگاه، برقراری روابط رسمی آکادمیک بین دو دانشگاه را منوط به آغاز کارهای علمی مشترک فی ما بین اعضاء هیات علمی دو مرکز دانست.خانم فرانزیسکا شنک اظهار داشت بدلیل فقدان هرگونه سابقه همکاری در حال حاضر، ابتدائا لازم است اساتید دو دانشگاه مستقیما نسبت به ایجاد ارتباطات علمی مشترک با یکدیگر لینک برقرار نمایند تا زمینه های لازم برای تبادلات رسمی دوطرفه در آینده فراهم آید.

دانشگاه هوهنهایم با قدمتی دویست ساله در جنوب شهر اشتوتگارت واقع است که طبق رتبه بندی برترین های علوم کشاورزی جهان در سال ۲۰۱۶، موفق به کسب رتبه نخست آلمان و رتبه سوم اروپا شده است.
رشته های متنوع موجود در حوزه علوم کشاورزی و تغذیه در هوهنهایم در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می تواند دورنمای مثبتی در جهت الگوبرداری، همکاری های پژوهشی و بهره مندی جهت فرصتهای مطالعاتی برای اساتید فعال دانشکده کشاورزی نیز ترسیم نماید.
از اعضاء محترم هیات علمی که علاقه مند به ایجاد پیوند و ارتباطات علمی نظیر تولید مقالات مشترک می باشند خواهشمند است پس از انجام هرگونه اقدام مربوطه، مراتب را به دفتر روابط بین الملل نیز اطلاع دهند. شایان ذکر است دوره های درسی در این دانشگاه به زبان انگلیسی هم ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به لینکهای تارنمای این دانشگاه در جدول ذیل مراجعه نمایید.

https://www.uni-hohenheim.de/en/english

تارنمای دانشگاه هوهنهایم
https://www.uni-hohenheim.de/en/rankings-en اطلاعات راجع به رتبه این دانشگاه
https://www.uni-hohenheim.de/en/degree-programs#jfmulticontent_c307222-2 جزییات دوره های کارشناسی ارشد
https://www.uni-hohenheim.de/en/agricultural-science-doctoral-degree-program جزییات دوره های دکتری
https://agrar.uni-hohenheim.de/en/105805 لینک دانشکده کشاورزی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi