پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:12:58 - پنجشنبه 12 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا آمده اید قول جدیدی بدهید یا نظاره گر پروژه های بر زمین مانده تان باشید؟
در پی سفر رئیس جمهور روحانی به استان کرمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آیا آمده اید قول جدیدی بدهید یا نظاره گر پروژه های بر زمین مانده تان باشید؟

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تدبیر و امید به استان کرمان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان طی بیانیه‌ای ضمن گوشزد نمودن مشکلات استان به رئیس جمهور بیانیه ای صادر کردند، متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با عرض سلام خدمت رییس جمهور محترم جناب آقای روحانی

 

تشریف فرمایی شما به دیار کریمان فرصتی شد تا ما دانشجویان دانشگاه های استان بخشی از دغدغه هایمان را از وضعیت استان کرمان از جهت اطلاع جنابعالی و امید به برطرف شدنشان خدمتتان مطرح کنیم.

 

جناب آقای روحانی رییس‌جمهور محترم خبر تشریف فرماییتان نه موجب مسرت شده نه ناراحتی…

 

نا امید از تمام وعده وعید هایی که گویا فقط مصرف انتخاباتی داشته تا دوای دردی برای مردم محرومی که خویشتنداریشان زبانزد همگان است.

 

اینجا کرمان، دیار کریمان،  دیار مردمی که همیشه پای کشور و نظامشان ایستاده اند و غیرتشان تا ابد زنده به خون شهیدانیست که از این دیار به خط مقدم می شتافتند.

 

دیاری که افتخار سردار عزیزش سربازی ولایت است و مبارزه با نفاق و تکفیر تا نشستن بر سر میز مذاکره با شیطان و افتخار به دوستی با دنیا.

 

آری اینجا دیار مردمی است با قول های به تاریخ سپرده شده  رییس جمهور.

 

یادتان هست مجتمع پتروشیمی فجر که قرار بود رونقی باشد بر اوضاع بیکاری شهری که امروز فاجعه‌ حاشیه نشینی و گسترش آن چهره آن را لکه دار کرده است. آیا حق این مردم از این همه صنعت و معدن و ذخایر الهی این حجم از بیکاری و آسیب های اجتماعی است!؟ این همه تدبیر و امیدی هست که تمام این سالها فریاد میزنید!؟ کلید قفلی که نشان این مردم دادید تا درهای بسته رونق کار و اقتصاد را فریاد زدید کجا رفته است!؟

 

آیا نبود ابهت سرداران این دیار که هم جرات مذاکره به شما داد و هم وادار کرد که پای میز مذاکره بیایند!؟ هنوز منتظر فتح الفتوح هایتان هستیم اما نه برای گسترش اعتیاد و حاشیه نشینی،  برای احقاق حقی که دین رای های آن را به گردن دارید.

 

آیا آمده اید قول جدیدی بدهید یا نظاره گر پروژه های بر زمین مانده تان باشید؟

آیا می آیید قول جدیدی بدهید و بروید یا آمده اید تا در ترافیک نابسامان شهر همراه مردم گذری داشته باشید تا پروژه های بر زمین مانده تان را ببینید که چگونه زندگی را بر مردم سخت کرده است!؟

 

یا شاید هم می آیید تا پرونده های معلوم الحال مولی الموحدین و هفت باغ علوی را معلوم کنید و پشت پرده های آن را به مردم معرفی کنید یا نه، هنوز می خواهید داد بزنید که همه چیز آرام است و مردم را بدبین نکنیم، امید را از دلشان نگیریم!؟

 

نه جناب رییس جمهور،  مردم کرمان خوب می شناسند پشت پرده‌های این خیانت ها را و اتصالشان به اطرافیانتان را، اگر می آیید برای احقاق حق قدمتان برروی چشمان ما، اما اگر قول جدیدی در راه دارید سختی آمدن این همه راه را بر تن نکشید و رنج سفر را ملزوم ندارید.

 

اگر به جنوب کرمان رفتید با قوطی کبریت خواندن خانه هایشان نمک بر زخمشان نباشید

پیشنهاد میکنیم مستقیماً به جنوب استان بروید، بین محرومیتی بی مثال در کشوری که اداره دولت آن را به عهده دارید. اما قول بدهید اگر خانه های محقرشان را دیدید که یادگار دولت های قبل است اندکی خویشتندار باشید و عقده های سیاسی را نمک بر زخمشان نکنید،آن ها به همین یک قوطی کبریت هم راضی هستند، مانند رجال دولتی مان ثروت های مجهول الهویه ای ندارند تا با آن کاخ بسازند و بر نداری مردم نمک بر زخم نباشند.

 

وعده‌ آب از شاخه های کارون یادتان هست!؟ یادتان هست که از هیجان آن چه میزان رای جمع کردید!؟  اما لذت سیراب شدن آن سهم شما و دولتتان شد ولی حسرت و تشنگی آن ماند بر لبهای ترک خورده کودکانی که شاید در ماه یکبار رنگ آب را ببینند.

جناب آقای روحانی مروم نجیب کرمان همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی با حضور ونقش آفرینی خود پرچم جمهوری اسلامی را در این استان برافراشته نگه داشتند و خوش درخشیدند شایسته نیست بعد از گذشت سی واندی سال از انقلاب اسلامی هنوز دچار مشکلات عدیده باشند.

 

مردم کرمان همچنان نجیبانه منتظر احقاق حقوق خود و عمل به وعده هایی هستند که امید است در دولت تدبیر و امید به سرانجام مطلوب خود برسد.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دفتر شهرکرمان

 

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi